close Tato stránka využívá cookies a jiné technologie sledování na rozlišení jednotlivých počítačů, na individuální nastavení služeb, analytické a statistické účely i pro přizpůsobení zobrazení obsahu a reklamy. Tato stránka může obsahovat cookies třetích stran. Pokud budete pokračovat v používání stránky, předpokládáme, že Vám vyhovuje aktuální nastavení, které však můžete kdykoli změnit.

Reklamace

Pokud reklamujete váš produkt, vypište dokument: Reklamační protokol . Pro co nejrychlejší vyřízení vaší reklamace, musí být všechny údaje vyplněny správně.

  • Je třeba vyplnit, vytisknout a podepsat zvlášť formulář ke každé jedné reklamaci. Vytištěný, podepsaný, naskenovaný / fotografováno formulář nám ​​zašlete elektronicky info@digisoft.sk.
  • Nepřijímáme vrácení produktu zaslané k nám na dobírku.
  • Dodavatel licence se zavazuje vyřešit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším možném čase ale nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí této reklamace a produktů v ní popsaných.
  • Nepřijímáme reklamace produktů starších 2 let ode dne jejich dodávky zákazníkovi.

Před zasláním Reklamačního dokumentu si řádně přečtěte jeho obsah a VOP (Všeobecné obchodní podmínky) . Děkujeme!

Odstoupení od smlouvy

Jakýkoliv u nás zakoupený produkt lze vrátit a obdržet zaplacenou částku zpět pokud daný produkt nebyl aktivován. Tato možnost je omezena na 14 dnů ode dne doručení produktu. Pokud si přejete vrátit produkt, vyplňte formulář pro Odstoupení od smlouvy . Pro co nejrychlejší vyřízení vaší reklamace, musí být všechny údaje vyplněny správně.  

  • Je třeba vyplnit, vytisknout a podepsat zvlášť formulář ke každému jednomu odstoupení. Vytištěný, podepsaný, naskenovaný / fotografováno formulář nám zašlete elektronicky info@digisoft.sk .
  • Nepřijímáme vrácení produktu zaslané k nám na dobírku.
  • Dodavatel licence se zavazuje vyřešit odstoupení ve prospěch zákazníka v co nejkratším možném čase ale nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí tohoto odstoupení a produktů v něm popsaných.
  • Zakoupené produkty mohou být zákazníkem vráceny maximálně do 14 dnů ode dne jejich doručení.  

Před zasláním dokumentu k odstoupení si pozorně přečtěte jeho obsah a VOP (Všeobecné obchodní podmínky) . Děkujeme!

Jak dlouho trvá proces reklamace / odstoupení?

Reklamace bude vyřešena nejpozději do 14 dnů od data přijetí dokumentu, pokud se obě strany vzájemně nedohodly jinak. To je podmíněno správně vyplněným formulářem a konzultací s naší technickou podporou.  

Budu o změně stavu mé reklamace informován?

O stavu reklamace vás informujeme e-mailem nebo telefonicky. Každou reklamaci se snažíme vyřešit co nejrychleji.

Kdo zaplatí náklady na vrácení produktu?

Při elektronických licencích by neměly vznikat náklady na vrácení. Pokud i tak nastanou při vrácení produktu dodatečné náklady a vaše žádost k reklamaci bude oprávněna, pokryjeme tyto náklady na základě důkladné evidence (účtenka z pošty atd.).